23 stycznia 2013

Kosmiczny samogwałt

Źle się dziś czuję
Bo popsuło się słońce
I w ogóle
Okłamałem moją krew
Aż się nie da nic zjeść
Tylko ziemię
Którą strawię
Żeby nie wyrosły kwiaty
Bo będą mnie razić
W brzydkie oczy
Koloru ziemi
Jak się słońce naprawi
Bym się czuł źle
I przykro że kwiaty bolą
Lepiej czuć się źle od niestrawności
Bo się ziemi najadłem

Wenus, ty coś ułamałaś słońcu
I muszę popijać księżycem
On jest gorzki i mdły
Bo nie dotyka gardła
Ani niczego

Uwierzyłaś krwi
A ona jest od psa
Myślałem żeby nią narysować słoneczko
Ale nie mam wprawnej ręki
Więc nie wyszło
Czemu ci się to spodobało
Przecież to głupie

Ty się z tego śmiejesz
A to jest taki wyuzdany seks trochę
Tyle że samemu
Na Marsie sobie walę
Chociaż jestem meteorytem
Przez to ejakuluję selektywnie
Na przykład dzisiaj nie
Bo źle się dziś czuję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

no co ci się nie podoba