17 stycznia 2013

Coś przerywa

Ej halo słuchaj
No, no
No tak
Halo?
No słuchaj, eee
Przerywa mi
Halo?
Mi przerywa!
To zadzwoń
Oddzwoń
Będziesz?
Proszę

No wiesz, ten
Pół tego przyszło
No, esemesa
Sens, sens
Jakiś taki
Urwany
Na kawałki
Mi to musisz
No, jeszcze raz

No?
Halo
No jestem
Zawsze jestem
Jestem
Za mało?
Ale jak to za mało
To ja chyba nie umiem
Mało mało
Halo?
Zmęczony jestem
Halo
Się zmęczyłem
Butami czy tam no
Halo?
Niechceniami też
Wiesz?
Wszystkimi
Halo
Halo?
Czekaj, no
To ja ci ten
Oddzwonię
No, ale bądź
Musisz być
Bardzo
Halo

No, słuchaj
Ja teraz wyszedłem
No
Ze siebie
Bo tam wiesz
Na suficie są te
Pomysły popsute
One haczą
I tak charczy
No tak, tak
To od tego
Halo
No normalnie, zamiast głowy
Tak, katownia
No tak, tak
Halo
No, coś znowu
Dalej?
Dalej muszę
No, to ten
To ja zaraz tego
Czekaj, no

No, halo
A ty gdzie jesteś?
Gdzie?
Halo
Tak?
Czemu?
Naprawdę?
To to nie u mnie
To ja musiałem teraz
Na to zimno i dziwno
A to u ciebie coś
Że zakłócenia
To ty to tam nie wiem
Przesuń
No
To jak ten
To mi oddzwoń
Ale oddzwoń
Bo bądź
Musisz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

no co ci się nie podoba