01 listopada 2012

Oficjalne oświadczenie w sprawie moich zdjęć w przebraniu Hitlera.

Jestem nazistą, ciotą, żydem, rumunem, rasistą, lewakiem, ignorantem, hipokrytą, katolem, czarnuchem, pedałem, pedofilem, ćpunem, komunistą, polaczkiem, nie mam szacunku do historii, jestem głupi, nie czytam książek, to co robię jest nie na miejscu, na niczym się nie znam, brzydko się ubieram, nie dbam o siebie, słucham złej muzyki, nie da się ze mną dyskutować, mam brudne buty, nie chcę legalizacji, sądzę że pink floyd jest chujowe, nie jestem męski, jestem infantylny, tnę się, dużo kłamię, nie kocham polski, lubię język niemiecki, smakuje mi sperma, obrażam autorytety, noszę rurki, hajluję, działalność charytatywna budzi u mnie politowanie, nie golę dziewiczego wąsa, uważam że w smoleńsku był zamach, rucham się z byle kim, śmieszy mnie kwejk i niekryty krytyk, regularnie chodzę do kościoła, gardzę pogo i nienawidzę małych dzieci.

1 komentarz:

no co ci się nie podoba